රවුම් ජීවිතේ!

දවස් කීපයක් යනකල් මුකුත් ලියන්න බැරිවුනා වැඩ වැඩිනිසා.අද රෑ නම් ටිකක් විතර නිදහස්, ඉතිං හිතුනා අද දවස ගැන මොනව හරි ලියන්න ඕන කියලා ...හිතන කොටම ලියවෙන්න පටන් ගත්තා ...මට පිස්සුද දන්නේනැහැ? ඒත් ඉතිං හිතට එන දේ ලිව්වා.... මට හිතුන එක දෙයක් තමයි ජීවිතේ කියන්නේ රෝදයක් වගේ රවුම් දෙයක් හැමදෙයක්ම අපේ වටේට කැරකෙනවා විටෙක මගහැරෙන දේවල් තවත් විටෙක අපේ ඉස්සරහට ආයෙමත් හම්බවෙනවා. ඇත්තටම බැලුවොත් නැවතීමක් නැති රවුම් මාර්ගයක අපි වටේට කැරකෙනවා නැවතීමක් කාට කොහොම ලැබෙයිද කියලා කවුරුවත් දන්නේ නැහැ, ‍කවද හරි දවසක මෙන්න මේ කවාකාර පථයෙන් අපි කාට හරි පිටපනින්න පුලුවන්නම් එයා නිවන් අවබෝධ කරගත්තා කියලා අපිට කියන්න පුලුවන් ‍ඒ මොකද දන්නවද මේ පථයේ කැරකෙන කාටවත් තමන් කැමති විදියටම ජීවත් වෙන්න ලැබෙන්නේ නැහැ එයාව ස්වභාවධර්මයෙන්ම මේ කැරකෙන රෝදෙට ගැට ගහලා තියෙන්නේ ඒකෙන් ගැලවෙන එක ලේසි පහසු දෙයක් නම් නෙවෙයි.....මම මේ කියන්නේ මට හිතෙන දේ මට තෙරේන විදියට තමයි.... 

No comments: